Hello!
>Amikor én álltam ki a Taninform mellet, akkor kaptam anyait-apait.
>Nekem is hasonló véleményem van a Taninformról mint neked.
A listan velemenyek hangzanak el.
Szerintem mindenki velmenyet tiszteletben kellene tartani.
Ha valaki azt mondja, hogy szerinte nem felhasznalobarat a pogram, s
szerinte nem igazan lattak iskolat belulrol a keszitok, s erre erkezo
ellenzo valasz az, hogy m 1-2 ev alatt meg lehet szokni, meg, hogy van egy
logikaja, ha rajossz, akkor konnyebb lesz, ez nekem minositi a programot.
Augy a zarasokkor jelenlevo problemakat senki sem cafolta.
Meg valami.
Kivancsi leszek, hogyha igazak a hirek, s nem lesz tamogatas adminisztracios
szoftverekre, akkor mennyi iskolanak lesz penze a koltsegveteseben kb 1
millio ft evente, hogy megtartsa ezt a szuper programot.
Ugyanis ha nem lesz, akkor ket lehetoseg van:
1. Vissza a papiros adminisztraciohoz. (gondolom ez nem tetszene, hiszen mar
megismertek
 egy szuper segito programot, s tudjak hogy egy szoftver kepes segiteni a
munkankat!)
2. Valtani. Ekkor viszont nem artana mar most elkezdeni szetnezni a piacon,
hogy talaltok-e hasonloan jo programot, ami esetleg kevesebbe, vagy
egyaltalan nem kerul penzbe.
Udv:
Molnar Peter 36209149514
http://www.petersoft.hu