Sziasztok!

Kerestem már a neten is, sőt, biztos volt már téma itt is, de valahogy nem akadtam rá: a sulinetes internetszolgáltató mellett rendelkezünk egy értelmes sávszélességet biztosító előfizetéssel is, amit a mindennapokban használunk. KMS szerver eléréséhez pedig egyszerűen átkötjük a madzagot a sulinetes dugaszba, gyorsan aktiválunk, aztán vissza. Kérdésem evidens: milyen beállítást kell alkalmaznom ahhoz, hogy amúgy minden szolgáltatás a szélesebb sávszélen jöjjön (legyen ő az eth0), kivéve a KMS szerverrel való kommunikáció - az a sulinetes vonalon kommunikáljon (eth1) a belső hálózattal (eth2). Jelenleg egy sima NAT van beállítva az eth0 felé.
Köszi a segítséget!

Dávid