Sziasztok, csatlakoznék a szálhoz. A héten jutottam el idáig. DrayTech Vigor
2920-as dual-os router wan1-re belőttem az új vonalat (15M adsl, sajnos jobb
nincs, a környéken). Wan2-n közháló. Egy 2 kártyás Forefront 2010 tűzfal
volt eddig. szépen 20M mértem a klienseknél. Problémám nekem is a kms-el
van. A routeren nem igazán tudom megadni a csomagnak hogy a wan2 irányába
menjen ha a kms-el akar szóbaállni. (az esetek 90%-ban wan1-en megy ki)
Áthidaló megoldásként ez ötlött a fejembe:Tűzfalnak kell egy harmadik láb,
ezt direkt rákötöttem a publikus szegmensre, hogy kikerüljem a dualos
routert. Kérdésem, hogy adhatom meg, hogy a kmf felé menő kérelmek ezen a
lábon menjenek ki? Sőt először hol tudatom a tűzfallal, hogy itt van egy új
láb, ami egyébként már be van állítva fix címmel és él is rajta a kapcsolat.

Előre is köszönet az útmutatásért