Én újraindítanám a routert, majd megnézném, hogy ott van-e a bejegyzés
valami ilyesmi: 195.199.255.195 255.255.255.255 wanx
vagy 195.199.255.0 255.255.255.0 wanx
Majd vennék egy gépet és W7-tel és az office2010-zel kipróbálnám rendszergazdaként - parancsorsól vagy batch-fájlban.
W7 esetén:
slmgr.vbs /skms 195.199.255.195
pause
A pause csak azért kell, hogy lásd a kimenetet.
Office2010 esetén:
cscript ospp.vbs /sethst:195.199.255.195
pause
Ez meg a kmsactivation.cmd:
cscript ospp.vbs /setprt:1688
pause
cscript ospp.vbs /act
pause

Persze mellette legyen ott az ospp.vbs fájl.

Ez rajta van az Office 2010-es DVD-n.
A kimenetből látnád, hogy sikerült vagy sem. Persze a router a default gateway.
Ha ez nem lenne jó, kezdeném elölről :)))
Bálint István