Szia!

Most végre akadt egy kis időm, megnéztem a wan-backup opciót, ez
értelmezésemben csak annyit csinál, hogy ha kiesik az egyes, akkor megy a
kettesre, átveszi az előző szerepét.

Megtaláltam a static route felületet igaz a LAN-on belül.
Itt van 10 sorom rábökök az elsőre: kéri a cél ip-t maszkot átjárót
(értelemszerűen kitöltöm a sulinetes címekkel, majd) majd a megkérdi a
network interface-t, megadom neki, hogy wan1 (ezen van a sulinetes vonal) ok
gomb... ezek után meg tudom nézni a routing table-t, itt egy statikus
bejegyzés van, de az nem az imént létrehozott... mit kellene még matatnom?

köszi, az eddigit is

 Itt van a leírása, a preferred helyett a wan-backup kifejezést használja.