pl. a program által elkészített képen egy vízjel/vonalkód van - mint 'végtermék;
vagy a kész képet nem lehetne elmenteni, stb.
(ettől shareware/trial)(a fizetősben nincs vízjel pl.;
+ még pár funkció megjönne)

de nyilván - ha ezt a képet nem elmentve használod fel és nyomtatod ki,
hanem a mentés előtt nyomsz egy printscreen-t - ekkor
ugyanúgy meglesz a képed - tehát hiába lett volna shareware eredetileg
a program

a printscreen pedig nem tiltott gyümölcs - így a programot mégiscsak
teljes egészében tudja a delikvens használni

(egyébként a program csak egy gyerekeknek puzzle -készítő szoftver - nem a legfrek-
ventáltabb programnak tettem be a felsorolásba - hanem csak épp ez (is)
jutott eszembe)

Jigs@w Puzzle: trial...
- ez annal trial aki nem ismeri a printscreen-t...  :))
Soha nem használtam ezt a programot (egyrészt nem tanítok, másrészt a gépemen nincs win), de ha a gyártó honlapján az van fent, hogy download trial vagy purchase, akkor az a program nem ingyenes, ergó vagy fizetsz érte, vagy kipróbálhatod. Nem tudom mit értesz a prntscrn alatt, gondolom valami trükköt, amivel tovább lehet használni a trialt (mellesleg onnantól már illegálisan).