általában egy munkahelyen a tanulás/munka/stb. ráfordítás minimalizálására
'törekszenek - és nem a maximalizálására - ez az alapelv - ebből kell kiindulni - ha nem így lenne - a 'tisztaszoftvert sem szüntetnék meg - hiszen akkor nem minimalizálná (szerinte) a költséget (de minden másban is így van - pl. a fény fénytörésnél sem a leghosszabb úton, netalán a legtöbb időt eltöltve jut át - hanem a Snellius-Descartes törvény felismerése szerint :)

~nem nekem fáj amúgy - ha angol

a tanárnak/dolgozónak "elvileg" pl. kellene tudni kezelni a gépet - mégsem így van

stb.