fele már megvan J kis workaround-dal.

local GPO-ban tiltom illetve engedélyezem az értesítési terület zárolását,

mivel a restore csak újraindításkor történik meg, így a policy

kapcsolgatása megoldható ki és visszajelentkezéssel.

Már csak azt kellene elérni, hogy a user ne tudja a feladatkezelőben

kilőni a shiledtray-t. Ez ugyanis mindig az aktuális felhasználóval fut.

Hogy lehetne rávenni, hogy a sima user nem tudja kilőni.

Én valami system vagy rendszergazda joggal történő futtatásra gondoltam

registry-ből.  De egyenlőre nem találtam erre megoldást.  (vagy nem
gugliztam eleget J)

Valakinek valami ötlete?

Üdv Hofi