Hogy milyen tábla legyen mellette azt az adott teremben oktatott anyag és
korosztály határozza meg. Kicsiknél csíkos és négyzethálós is kell.
Ami a nagyobb gond, az a táblavilágítás illetve az elhelyezés. ÁNTSZ
szívózik, ha nincs középen a világítás, ha jól tudom a természetes fénynek
balról kell érkeznie, így csak arra a falra rakhatod ahol a meglévő van...
 220-as aljzatot ne takarja, de legyen elég hely a másiknak, stb :) Jó
móka...

2013. december 11. 12:11 Horváth Mihály Gimnázium admin írta, <

Kurucz Zoltán
*rendszergazda*
*constantinum.hu* <http://constantinum.hu>