Win7 alatt kell megoldanom, a problémát persze ingyenes szoftverekkel.

Szóval:

1.       Telepítettem a Reboot Restore RX program freeware verzióját.
Ez számomra tökéletes, ha 1 katt a kikapcs bekapcs, szóval a frissítés sem
egy nagy kaland. Az egyetlen gond hogy nincs user control, így a gyerek is
ki tudja kapcsolni.

http://www.horizondatasys.com/files/restorerebootrx/download/RebootRestoreRx
.exe?ProductId=18

2.       majd a local policyben letiltottam az értesítési területet.
- gpedit.msc
- felhasználók konfigurációja
- Start Menü és Tálca
- értesítési terület elrejtése

3.       Az gondolom egyértelmű, hogy módosítás előtt kikapcsolni utána be.

4.       Mivel csak reboot-kor van restore, ahhoz hogy az elrejtett
értesítési területet
megjelenítsük a gpedit-ben engedélyezzük, majd
kijelentkezés-visszajelentkezés.

5.       a gond csak annyi , hogy mivel a program mindig az aktuális user
joggal fut, ki lehet lőni.

A megoldás az lenne, ha valahogy rá lehetne venni, hogy csak a rendszergazda
tudja kezelni.
(Persze a fizetősben ez benne van J )

Azt hiszem ennyit csináltam (Win7 alatt teszteltem, de élesben még nem fut)

Üdv Hofi