Ezzel a kilövés-problémával én is fogok foglalkozni. Engem is nagyon
érdekelne a megoldás. GPO irányban lenne a legjobb, de akár lehet olyan
komplex workaround, hogy mondjuk csinálunk egy scriptet(pl.
python/powershell), ami monitorozza a programot és ha vki bezárja, akkor
egyből újraindítja. Mint ahogy azt a vírusok és szerverrendszerek
csinálják. Persze a monitorozást nem időközönként kell végezni, mert az
nagyon erőforrásigényes tud lenni, hanem trigger-elni kell és folyamatosan
figyelni. Ezzel akár tovább is lehetne menni, hogy loggolja a kilövési
próbálkozásokat. Ezt a scriptet érdemes lenne vhogy szolgáltatásként
futtatni, mert azt korlátolt user nem tudja kilőni, viszont alapból
rendszergazdai jogokkal fut.
Ezek csupán elvek és irányok. Én még előtte megtanulok "pitonul" vagy
"powershellül", de az még egy kis idő, ezért javaslom ötlet szintén
másoknak is, akik már túl vannak ezen ismeretek megszerzésén.

Nagy Dániel
SysAdmin

Üdvözlettel,
Nagy Dániel