Köszönöm szépen a gyors válaszokat, mindegyik nagyon hasznos volt !

---
Üdvözlettel:
Verpeléti Ferenc

Ért valaki a Win8-hoz? Hol lehet kezelési kérdéseket, problémákat
(rövid úton) tisztázni?

Van két gép.
1.) Az egyik az Asztallal indul, a másik a Kezdőképernyő nevű
csempesorral.
2.) A Kezdőképernyő az egyiknél (a jobb felső sarokban) mutatja a
user
mellett a Kapcsolót és a Keresőt is,
a másik csak a usert.
3.) Ha megnyitok egy "csempét" (mondjuk a Naptárt), akkor gondjaim
vannak a bezárással.
Ha az egyiknél felviszem az egeret, akkor megjelenik a címsor, ahol
a jobb felső sarokban van "_" és "X",
a másiknál nem jön elő a címsor, hanem az egérmutató kézzé
változik,
ez számomra ismeretlen funkció, pontosabban tudom húzni (lehúzni)
az ablakot - ez a bezárás?
Ha nem zárom, akkor a bal felső sarokban (ha oda megyek) ott a
Naptór kicsiben, amit már Bezárhatok...
4.) Az "egyik" gép 64, a "másik 32 bites. Létezik, hogy ennyire más a

két rendszer, vagy én állítottam el valamit?

Szóval, hol lehet "kiképzéshez" jutni?

Üdvözlettel:
Verpeléti Ferenc