2015.02.13. 8:36 keltezéssel, Verpeléti Ferenc írta:
Sziasztok!

Ért valaki a Win8-hoz? Hol lehet kezelési kérdéseket, problémákat (rövid
úton) tisztázni?

Van két gép.
1.) Az egyik az Asztallal indul, a másik a Kezdőképernyő nevű csempesorral.

Ez a vezérlőpultban valahol állítható, ha odajutok megnézem.

2.) A Kezdőképernyő az egyiknél (a jobb felső sarokban) mutatja a user
mellett a Kapcsolót és a Keresőt is,
     a másik csak a usert.
3.) Ha megnyitok egy "csempét" (mondjuk a Naptárt), akkor gondjaim
vannak a bezárással.
     Ha az egyiknél felviszem az egeret, akkor megjelenik a címsor, ahol
a jobb felső sarokban van "_" és "X",
     a másiknál nem jön elő a címsor, hanem az egérmutató kézzé változik,
     ez számomra ismeretlen funkció, pontosabban tudom húzni (lehúzni)
az ablakot - ez a bezárás?
    Ha nem zárom, akkor a bal felső sarokban (ha oda megyek) ott a
Naptór kicsiben, amit már Bezárhatok...
4.) Az "egyik" gép 64, a "másik 32 bites. Létezik, hogy ennyire más a
két rendszer, vagy én állítottam el valamit?

Egyik 8-as a másik 8.1-es azért vannak az eltérések, frissítsd fel mindkettőt up-to-date-re.

--
Alaksza Balázs