Sziasztok!

Ért valaki a Win8-hoz? Hol lehet kezelési kérdéseket, problémákat (rövid úton) tisztázni?

Van két gép.
1.) Az egyik az Asztallal indul, a másik a Kezdőképernyő nevű csempesorral. 2.) A Kezdőképernyő az egyiknél (a jobb felső sarokban) mutatja a user mellett a Kapcsolót és a Keresőt is,
    a másik csak a usert.
3.) Ha megnyitok egy "csempét" (mondjuk a Naptárt), akkor gondjaim vannak a bezárással. Ha az egyiknél felviszem az egeret, akkor megjelenik a címsor, ahol a jobb felső sarokban van "_" és "X", a másiknál nem jön elő a címsor, hanem az egérmutató kézzé változik, ez számomra ismeretlen funkció, pontosabban tudom húzni (lehúzni) az ablakot - ez a bezárás? Ha nem zárom, akkor a bal felső sarokban (ha oda megyek) ott a Naptór kicsiben, amit már Bezárhatok... 4.) Az "egyik" gép 64, a "másik 32 bites. Létezik, hogy ennyire más a két rendszer, vagy én állítottam el valamit?

Szóval, hol lehet "kiképzéshez" jutni?

Üdvözlettel:
Verpeléti Ferenc