2015.03.25. 9:53 keltezéssel, Horváth Péter írta:
2015.03.25. 9:22 keltezéssel, Alaksza Balázs írta:
2015.03.25. 8:37 keltezéssel, Sütő Péter írta:
Úgy tudom, egye nagy áruházakba Axis gyártmányokat szerelnek…

Én is így hallottam és nem csak áruházakba:) Nagyon jók, szoftverre
meg AxonNext(16kameráig ingyenes)

Ezeknek elég húzós az ára.. Azért nem mindegy hogy 1 kamera 40.000, vagy
200.000 Forintba kerül.

Amúgy pedig itt vannak a nagynevű kínai IP kamerák:
http://www.onlinecamera.net/kategoria/kulteri-kamera

Költséghatékony megoldás, az Analog HD (AHD) kamerák, és rögzítők. Ez HD
felbontást biztosít de nem kell átkábelezni az egész
épületet.

Hasonlítsuk össze a 2féle kamera képét tűző napon, szembe tűző napon, esőben, szürkületben és éjszaka, rögtön rá fogsz jönni, hogy 200ezerért még olcsó is a 40ezres kamerához képest.....

--
Alaksza Balázs