Azért az lényeges, hogy mire kell használni a kamerát.
Például egy
kereszteződésben, ahol mindenféle fényviszony előfordul,
valamint
zoomolni, forgatni is kell, azaz távolról vezérelni...
nos ilyen helyre
nem lehet 40ezres kamerát alkalmazni.

De egy suli adott, jól
kiválasztott helyére, ahol fix fókusz is elég, meg működik az auto
irisz,
és esetleg nem kell éjjel, nappal is kép, vagy egy ledes lámpa
állandó fény ad este,
akkor nem biztos, hogy kell drága eszköz.
Az IP-k
terjedésével egyébként erősen csökken az analógok ára.

Hasznosak a
tanácsok, de mindig az adott helyszínt és a kívánt szolgáltatást kell
figyelembe venni.

Egyébként: masco.hu én itt szoktam venni néha.

---

Üdvözlettel:

Verpeléti Ferenc
rendszergazda
+36 20
931-0503

Újbudai Teleki Blanka Általános Iskola
1119 BUDAPEST, Bikszádi
u. 61-63.
http://www.teleki-xi-bp.sulinet.hu/

írta:

> [...]
Úgy tudom, egye nagy áruházakba Axis gyártmányokat szerelnek…
> [...]
így hallottam és nem csak áruházakba:) Nagyon jók, szoftverre meg
AxonNext(16kameráig ingyenes)
mindegy hogy 1 kamera 40.000, vagy 200.000 Forintba kerül. Amúgy pedig
itt vannak a nagynevű kínai IP kamerák:
http://www.onlinecamera.net/kategoria/kulteri-kamera [1] Költséghatékony
megoldás, az Analog HD (AHD) kamerák, és rögzítők. Ez HD felbontást
biztosít de nem kell átkábelezni az egész épületet.
> Hasonlítsuk össze
a 2féle kamera képét tűző napon, szembe tűző napon, esőben, szürkületben
és éjszaka, rögtön rá fogsz jönni, hogy 200ezerért még olcsó is a
40ezres kamerához képest..... -- Alaksza Balázs

Links:
------
[1]
http://www.onlinecamera.net/kategoria/kulteri-kamera