Én kísérleteznék PPPoE -vel. Valahol azt írták, hogy ezek a ONT -ok átengedik a PPPoE protokollt, és ugyanúgy használhatók modemnek,
mint korábban az ADSL modemek.
https://hup.hu/node/149613
Gondolom a szolgáltató megadta  az username/password-t (ami amúgy nem kell, ha nem használsz PPPoE-t), valahol benne van a papírokban.  A régi routereden kellene beállítani a PPPoE-t és rádugni a szolgáltató routerére. Így a korábbihoz hasonlóan működne, és a publikus címet kapna az openwrt-s router.