2018.03.26. 18:03 keltezéssel, Pirity Tamas Gabor írta:
On Fri, Mar 23, 2018 at 11:39:46AM +0100, Horváth Péter wrote:
Én kísérleteznék PPPoE -vel. Valahol azt írták, hogy ezek a ONT -ok
átengedik a PPPoE protokollt, és ugyanúgy használhatók modemnek,
mint korábban az ADSL modemek.
https://hup.hu/node/149613
Gondolom a szolgáltató megadta  az username/password-t (ami amúgy nem kell,
ha nem használsz PPPoE-t), valahol benne van a papírokban.
  A régi routereden kellene beállítani a PPPoE-t és rádugni a szolgáltató
routerére. Így a korábbihoz hasonlóan működne, és a publikus címet kapna az
openwrt-s router.
Igen, ha ez működik, minden maradna a régiben, csak ha van rá mód, akkor a
két új routerhez közel eső gépet nem akarnám wifin a régihez kapcsolni és úgy
menni velük a netre. Tudom, hogy kevesebb meló lenne vele, de mégis...

Próbálkozni lehet azzal is szerintem, hogy a t-com routerben is be van állítva a password, és

a régiben is be van állítva a PPPoE. Ha a Tcom enged 2 példányban csatlakozni, és a tcom router is átengedi a

ppoe csomagokat, akkor működhet a dolog.

Pl az UPC is engedi, hogy több hostot tegyek 1 modemre (hogy mennyit, és meddig azt nem tudom).

De a dupla címfordítás szerintem kerülendő.