On Fri, Mar 23, 2018 at 11:39:46AM +0100, Horváth Péter wrote:
> Én kísérleteznék PPPoE -vel. Valahol azt írták, hogy ezek a ONT -ok
> átengedik a PPPoE protokollt, és ugyanúgy használhatók modemnek,
> mint korábban az ADSL modemek.
> https://hup.hu/node/149613
> Gondolom a szolgáltató megadta  az username/password-t (ami amúgy nem kell,
> ha nem használsz PPPoE-t), valahol benne van a papírokban.
>  A régi routereden kellene beállítani a PPPoE-t és rádugni a szolgáltató
> routerére. Így a korábbihoz hasonlóan működne, és a publikus címet kapna az
> openwrt-s router.

Igen, ha ez működik, minden maradna a régiben, csak ha van rá mód, akkor a
két új routerhez közel eső gépet nem akarnám wifin a régihez kapcsolni és úgy
menni velük a netre. Tudom, hogy kevesebb meló lenne vele, de mégis...

--
PTG
It will be advantageous to cross the great stream ... the Dragon is on