Hello!

Tudom, hogy már kicsit régi, de mint megerősítés, most találtam egy json-t, ami
elvileg az összes krétás intézményt tartalmazza, 3605 elem van benne, ebből
2612-ben szerepel az hogy "Általános Iskola" (csak érdekességként) és 2-ben van
a "teszt" szó.

Az alábbi Python scripttel sikerült lekérnem az adatokat (tudom, hogy csúnya
lett a kód, még tanulom a dolgot):

import

http.client

import