2018.05.14. 9:43 keltezéssel, Molnar Peter írta:
Csak nekem aggályos, hogy le lehet tölteni az összes ekreta-t hasznaló
intézmény ekreta elérhetőségét, s az intézmény nevét?
Vajon milyen adat nyerhető még ki?
Nem csak neked. Azt feltételezem, hogy ez a mobil applikáció működési módjának következménye. A titokzatos Boa listatag ezt meg tudná erősíteni, vagy cáfolni. Engem az is érdekelne, hogyan lehet apiKey-hez jutni (igaz sejtem). Szerintem vannak itt a listán ekreta fejlesztők, majd megoldják, hogy a használt apiKey ne működjön ;-).