Szia Tibor!

Akkor szerintem USB2.0-ás a külső winchestered csatlakozása, mert nekem 8
perc alatt tölti vissza a 30GB-os image-et HDD-re.
A hálózattal meg valószínűleg szerencsém van. Nálam is úgy van, ahogy Fehér
Sándor írja, csak 3 teremben.
Nálam 2db 24 portos TP-LINK switch van (itt ajánlották a konkrét típust a
listán régebben) két teremben, meg egy 3com a harmadik teremben. Ezek egy
okos HP switchre vannak kötve, amiben a géptermi hálózat VLAN-nal van
elválasztva az iskolai hálózattól.
A DHCP-t nem a DRBL szolgáltatja.
Egyébként van a DRBL-ben és tuti, hogy a FOG-ban is BROADCAST. Ezt nem
próbálta még valaki? Gondolom teleszórja a hálót a csomagjaival, de hát a
broadcastot csak támogatja minden switch!? Ezt is ki lehetne még próbálni.
A géptermekben gigabites hálózat van, a suliban meg 100 megabites.
Amikor egy termet imagelek lyukasórában, a többi teremben észre sem lehet
venni.
Most nyáron akartam áttenni Proxmoxra, de már a 10-es Debian-ra. De még
meggondolom a listán elhangzottak alapján....

Ha valaki a DRBL-lel próbálkozna, azok kedvéért mondanám, hogy tegnap
javították a csomagot, elvileg már megy a 10-es Debian-on is. Most nem
tudom kipróbálni, mert szabin vagyok és elutazunk, de majd estére megnézem
én is.

Üdv,
Venczel József

Takács Tibor <taka...@ntszki.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 23., K,