Szia Sándor!

Proxmox-szal nincs gondom, már egy éve üzemel nálam egy három node-os HA
Cluster. Nagyon megszerettem, épp most akarom teljesen belakni.

Épp az torpantott meg, hogy írtad a FOG-nak külön hálókártya van benne.
Most minden szerverben 3 hálókártya van. 2 a clusterhálózatoknak (ring0 és
ring1) 1 meg a sima hálózat felé. Többet nem nagyon szeretnék beletenni.

Azért Debian alól telepítem, mert nem támogatja a telepítő a RAID1+LVM-et.
16GB van a node-okban. Nem próbáltam ki, de a doksi, meg néhány fórum
szerint az kevés. De így is hibátlanul futnak, pedig rendszeresen
upgradelem őket.
Mivel Cepgh storage-n vannak a virtuális gépek, nem is sokat nyernék a
ZFS-sel, szerintem.

Itthon viszont ZFS-en van (5.3), úgyhogy érdekelnek az upgrade
tapasztalataid 6-ra. Azt még nem néztem.

Előre is köszönöm a segítséget!

Üdv,
Venczel József

Fehér Sándor <f...@madach-starjan.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl.