Szia!

Szerintem a switcheid nem tudják a multicastot kezelni.
Máskülönben a több óra mindenképpen irreális. Annyi idő alatt még egyenként
is meg tudnám csinálni, külső winchesterrel, bár iitt nem is annyira az
időfaktor a legfontosabb, hanem az, hogy ki van zárva a tévedés.

Üdv,
Venczel József

Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 21.,
V, 23:41):