Sziasztok!

Pedagógus kolléga hozta ma hozzám az EFOP-os Hp notebook-ot,hogy nem jó a
billentyűzet,semmit nem tud írni rajta.
Bekapcsoltam a gépet és mikor a jelszót kellett volna beírni,valóban nem
reagált semmit. Így hát kötöttem rá egy USB-s klaviatúrát,szerencsére azzal
simán ment.
Mikor már bent voltam, a rákötött klaviatúrát leszedtem és rögtön néztem az
eszközkezelőt. Láss csodát, nyoma sem volt billentyűzetnek és a hardver
változások keresése sem volt eredményes.
Próbáltam leszedni netről drivert  ( a HP supporton nem találtam
kifejezetten klaviatúra drivert),de nem jártam sikerrel. Vagy rossz helyen
tapogatózom?
Igaz,siettem,nem volt időm,így sokat nem tudtam szöszmötölni a
problémával,majd holnap.
Esetleg valaki járt már így, vagy tudja a megoldást?

Nagyon szépen köszönöm!

--
Üdvözlettel:
Balázs László