Közben valahogy visszakerült az eszközkezelőbe a billentyűzet,amikor ma
reggel bekapcsoltam a gépet.
Viszont csak pár billentyű működik, a legtöbbre nem reagál semmit.
Frissítettem drivert,nem lett jó. Aztán az eszközkezelőben
eltávolítottam,újraindítottam, windows visszarakta, de nem jó.
Elképzelhető,hogy hardveres a gond?

Köszönöm!

2019. dec. 4., Sze, 22:33):