Hasonló gonddal küldtem vissza HP gépet, nem reagált néhány gomb, biosba sem, külsővel rendben volt. Billentyűzetet kicserélték garanciába.

Üdv;
Zsolt

Pedagógus kolléga hozta ma hozzám az EFOP-os Hp notebook-ot,hogy
nem jó a billentyűzet,semmit nem tud írni rajta.
Bekapcsoltam a gépet és mikor a jelszót kellett volna
beírni,valóban nem reagált semmit. Így hát kötöttem rá egy
USB-s klaviatúrát,szerencsére azzal simán ment.

Mikor már bent voltam, a rákötött klaviatúrát leszedtem és
rögtön néztem az eszközkezelőt. Láss csodát, nyoma sem volt
billentyűzetnek és a hardver változások keresése sem volt
eredményes.

Próbáltam leszedni netről drivert  ( a HP supporton nem találtam
kifejezetten klaviatúra drivert),de nem jártam sikerrel. Vagy rossz
helyen tapogatózom?
 Igaz,siettem,nem volt időm,így sokat nem tudtam szöszmötölni a
problémával,majd holnap.
Esetleg valaki járt már így, vagy tudja a megoldást?

Nagyon szépen köszönöm!

--

Üdvözlettel:
Balázs László