Hasonló volt nálunk is. Ott "megszaladt" a billentyű. Csak néhány gomb
esetében csinálta. Egyszer lenyomta a júzer, majd törölte vissza a
felesleget. :) Jelszó beírásakor baromi érdekes volt. :)
Szerencsére volt tartalék, és azt használta. Félretettük, 4-6 hónapig rá se
néztünk a gépre. Akkor elővettük, és láss csodát, minden tökéletesen
működik!

Üdv
Vendel

Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019. dec. 6.,