Ha már közben meg lettem említve :), újra megnéztem én is... :D Itt találtam
meg: AlkalmazásokG SuiteGmail – beállításokVégfelhasználói hozzáférés (ez
az utolsó előtti a listában, ha angol felületed van, nem tudom mi a pont neve)
Ezt is bekapcsoltam (bár mintha ez eleve be lett volna) Meg a "POP- és
IMAP-alapú hozzáférés"-t is. (mintha az is  Plusz letöltöttem a G Suite Sync
for Microsoft Outlook -ot, futtattam, beléptem engedélyeztem, Outlookot
elindította, engedélyeztem, szinkronizált, aztán egyszercsak úgy néz ki, hogy
működött. :D