Ami tegnap nem ment, az ma megy...
Fogalmam sincs mi történt, de elég körülményes.

   1. Gmail-nél beállításokban engedélyeztem az IMAP-ot
   2. Beállítottam az Outlookot és amikor tesztelte a kapcsolatot, akkor
   nem újrapróbálkoztam, hanem kaptam egy e-mailt, hogy hozzáférést kér az
   egyik app.
   3. Sok kattintás után itt is eljutottam egy felületre, ahol külön is
   engedélyeztem a kevésbé biztonságos alkalmazások hozzáférését

FEltehetőleg a 3-as pontban lévőt valahol gmail alatt is be lehet állítani,
illetve úgy tűnik, GSuite alatt ez hiába van beállítva, az nem segít.

Kámán Tibor <kam...@freemail.hu> ezt írta (időpont: 2020. szept. 28., H,
21:50):