On Thu, Sep 04, 2003 at 09:10:03AM +0200, xxavi wrote:
> [...]
> Ostia, doncs ahir em vaig passar tota la tarda fent-li pings al termcat.es i res, no
> estava activa l'adreça, avui m'ho tornaré a mirar, però "procés lleuger" no crec que
> sigui adient ja que "lightweight" es refereix a un procés de poca importancia i aixó
> no ho associo amb "lleuger".

      Ull, que probablement es referesca amb «lightweight» a allò que es
  sol anomenar «thread» (basta, fil d'execució), que no és un procés amb
  menor importància, sinò un que comparteix certs recursos propis d'un
  procés amb altres de la seua mena.  Com que aquesta classe de
  processos requereix menys recursos que un de «complet», es considera
  que carrega menys els sistema i per tant es pot entendre que hi és més
  «lleuger».  Adéu!

--
Ivan Vilata i Balaguer          @  PEOPLE PREVENTIVELY KILLED  @
"Cogito, sed sum"               @    http://www.selidor.net/   @