From: therion-cs-bounces na speleo.sk [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk]
On Behalf Of Radek ------
Sent: Tuesday, October 16, 2012 1:51 PM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] Dotaz k povrchu

Jen jsem chtěl podotknout - nedělejte si iluze, že výsledný model povrchu
bude maximálně odpovídat realitě. Hlavně zalesněné části a členitý
terén byly mapovány letecky a jsou tam velké výškové rozdíly. Vím to z
vlastní zkušenosti, kdy jsou v modelu povrchu, který jsem dělal podle
vrstevnic nejnovějších mapových listů rozdíly 8 - 14 m. Mapy vznikaly
jako vojenské a jak říká kamarád geodet - vojákům bylo jedno jak vysoko
tank pojede, ale hlavně jestli projede. Samozřejmě je pak nejlepší vzít
teodolit a měřit měřit měřit.....
Radek Svojanovský