From: therion-cs-bounces na speleo.sk [mailto:therion-cs-bounces na speleo.sk]
On Behalf Of Stacho Mudrak
Sent: Saturday, November 03, 2012 6:09 PM
To: List pro česky a slovensky mluvící uživatele programu Therion
Subject: Re: [Therion-cs] Dotaz k povrchu

No, vyzera to tak, ze je tam hned niekolko problemov.

1. Zistil som, ze therion vie ako 3D zobrazit len JPG subor, nie PNG.
Ospravedlnujem sa.

2. Ten JPG subor je nejaky zvlastny - ked som ho ulozil nanovo v inom programe,
tak uz ide nacitat. Neviem, ake nastavenia treba vo Photoshope dat na JPG, aby
ho zapisal tak, aby to therion vedel precitat. Ale staci pouzit akykolvek iny
program - ja som IrfanView a uz to ide.

3. Je tam nejaky problem s JTSK. Neviem presne, aky problem to je a nemam na to
to teraz riesit, lebo ta kalibracia gridu sa v dohladnej dobe aj tak bude menit
- nie je takto dobre definovana, ale ked namiesto JTSK pouzijem kartezske iJTSK
(len opacne znamienka - ale suradnice potom smeruju tak, ako maju), uz to
funguje v poriadku.

Treba este zistit, ci aj tie jaskyne sa do toho povrchu trafia.

S.