Ahoj lidi. Začal jsem se zabývat možností vytvoření databáze celého
zpracovaného díla s ideou výběr systému nebo jeho části - údaje -
obrázek na úrovni scrapu - více scrapů. Využil jsem možnosti
databázového souboru xxx.sql, který Therion exportuje. Zatím jsem ve fázi
učení se v prostředí MySQL a php. Ovšem jednu věc jsem chtěl využít a
sice to, že Therion exportuje souřadnice všech bodů. Předpokládal jsem,
že když pracuji v systému JSTK, dostanu i souřadnice bodů, které byly
měřené magneticky. Když jsem si porovnával jeden konkrétní (napojený na
stabilizovaný bod s přesnou souřadnicí) zjistil jsem, že souřadnice
vyprodukovaná Therionem do databáze neodpovídá o kilometry:
+/- očekávaná souřadnice:
664/6.1   570632,455      1110605,573   448,9570157
vyexportované souřadnice:
664/6.1   -227179.73    5550988.43      445.54

Nezabýval se tímhle problémem někdo?
A tak vůbec - nezabýval se někdo použitím databáze při mapování ?
Případně neví někdo o konvertoru, který by soubor .sql dokázal přetavit
na něco sežratelného pro Excel nebo Access?
Radek Estavela

Odpovedet emailem