No, vyzera to tak, ze je tam hned niekolko problemov.

1. Zistil som, ze therion vie ako 3D zobrazit len JPG subor, nie PNG.
Ospravedlnujem sa.

2. Ten JPG subor je nejaky zvlastny - ked som ho ulozil nanovo v inom
programe, tak uz ide nacitat. Neviem, ake nastavenia treba vo Photoshope
dat na JPG, aby ho zapisal tak, aby to therion vedel precitat. Ale staci
pouzit akykolvek iny program - ja som IrfanView a uz to ide.

3. Je tam nejaky problem s JTSK. Neviem presne, aky problem to je a nemam
na to to teraz riesit, lebo ta kalibracia gridu sa v dohladnej dobe aj tak
bude menit - nie je takto dobre definovana, ale ked namiesto JTSK pouzijem
kartezske iJTSK (len opacne znamienka - ale suradnice potom smeruju tak,
ako maju), uz to funguje v poriadku.

Treba este zistit, ci aj tie jaskyne sa do toho povrchu trafia.

S.