Αγαπητέ Ηλία,

>1. Πλησιάζει η έκδοση 7.04. Αυτό το OS θα στηρίζεται στο 6.10?

Θα απαντήσει ο Νίκος.

>2. Κάθε πότε θα βγαίνει νέα έκδοση?

Θα απαντήσει ο Νίκος.

>3. Τι είδους υποστήριξη θα προσφέρετε ή δεν θα προσφέρετε?
>Φέρνοντας ως παράδειγμα το crashing του Xserver του καλοκαιριού
>ή το πρόσφατο με το update του πυρήνα που δεν ολοκληρωνόταν
>έχετε κάποιο σχέδιο - υπηρεσία για τέτοιες περιπτώσεις?

Θα προχωράμε βάσει των αναγκών που δημιουργούνται. Αρχικά παρέχουμε
υποστήριξη όπως κάνουμε για οποιοδήποτε άλλο λογισμικό ΜΑΤΖΕΝΤΑ. Έχουμε την
ασφάλεια της υποστήριξης της Canonical και θα επανεξετάσουμε το θέμα ανάλογα
τις εξελίξεις.

>4. Τα repos θα είναι του ubuntu? Και αν ναι πως θα κάνετε
>αναβάθμιση στα πρόσθετα προγράμματα? Από όσο ξέρω
>οι διανομές που στηρίζονται στο ubuntu έχουν τα δικά τους repos.

Θα απαντήσει ο Νίκος.

>5. Όσον αφορά το νομικό κομμάτι το ubuntu προσφέρεται δωρεάν
>και αναφέρει στο site the Ubuntu team really does believe that
>Free software should be free of software licencing charges.
>Έχετε μιλήσει με την canonical?

Ναι, είμαστε σε επαφή με την Canonical, πρώτα απ' όλα όσον αφορά το σήμα για
το οποίο έχουμε πάρει άδεια να το χρησιμοποιήσουμε καθώς έχουμε και έγκριση
για το δικό μας σήμα. Ναι, είναι ωραίο να είναι όλα δωρεάν αλλά αυτό είναι
δύσκολο όταν πρέπει να είναι και οικονομικά υγιές. Δεν τίθεται νομικό ζήτημα
εδώ, είναι απλώς θέμα άποψης.

>6. Μήπως πρέπει να υπάρχει two-part tariff τιμολόγηση δηλαδή
>μία δωρεάν και μία με το ιδιοκτησιακό λογισμικό?

Η δωρεάν εκδοχή χωρίς το ιδιοκτηριακό τμήμα είναι το ίδιο το Ubuntu το οποίο
διατίθεται ήδη δωρεάν, δεν πιστεύω ότι αξίζει τον κόπο να βαφτίσουμε Magenta
DesktopOS το Ubuntu αυτούσιο.

>7. Από αυτά που διάβασα ουσιαστικά τα επιπλέον που αυξάνουν
>το κόστος θα είναι το Neuro Lingo και το λεξικό. Είναι σωστό αυτό?

Ναι, καθώς και η σχεδίαση, η ανάπτυξη, η συσκευασία, η αποθήκευση, η πώληση,
η διαχείριση, η τεχνική υποστήριξη.... :-)

>8. Τι είδους cd θα προσφέρετε? το desktop, το alternative και για ποιες ¨
>πλατφόρμες?

Θα διατίθεται σε DVD (μάλλον) για x86 συστήματα.

Φιλικά
Παναγιώτης
ΜΑΤΖΕΝΤΑ Ε.Π.Ε.
Μεθώνης 47-51 - 106 81 Αθήνα
Τηλέφωνα (+30) 210-33.03.920, 33.03.965,
801-11.711.711
Τηλεομοιότυπο (Φαξ) (+30) 210-33.03.216
Προφίλ εταιρείας:
http://www.magenta.gr/gr/profile.htm
http://www.magenta.gr [EMAIL PROTECTED]
  Έχω και εγώ κάποιες απορίες είναι η αλήθεια, όπως:

  Αυτά προς το παρόν,

  Φιλικά,
  Ηλίας