----- Original Message ----
From: Athanasios Lefteris <[EMAIL PROTECTED]>
To: Achilleas Tsoumitas <[EMAIL PROTECTED]>
Cc: Ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
Sent: Friday, November 16, 2007 12:04:59 AM
Subject: Re: Στόχοι για το Hardy (forum)

On 11/14/07, Achilleas Tsoumitas <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Για το event, θα πρότεινα ένα street event όπου
 θα μπορούσαμε να
> προσελκύσουμε το ενδιαφέρον
 περαστικών (και ίσως καλύτερα σε ένα μέρος όπου
> συγκεντρώνονται νέοι, καθώς αυτοί
 είναι που θα ενδιαφερθούν περισσότερο). Να
> μοιράσουμε κανένα δωρεάν cd, ίσως
 κανένα μπλουζάκι, ίσως (δεν ξέρω κατά πόσο
> είναι εφικτό) να στήσουμε μια μεγάλη
 οθόνη ή projector και να δείξουμε πόσο
> απλή είναι η εγκατάσταση του ubuntu και η
 χρήση του. Είμαι πρόθυμος να
> βοηθήσω στην οργάνωση του event

Κάτι αντίστοιχο με αυτό που
 περιγράφεις είχε οργανώσει το hellug για
το software freedome day (sfd 2007) στην Στουρνάρα.
 Είναι λίγο δύσκολο
στην οργάνωση μια τέτοία εκδήλωση.
 Πρέπει να έχεις άδεια από τον δήμο,
την αστυνομία, δεν μπορείς να
 εγκαταστήσεις εύκολα μηχανήματα στο
δρόμο, καθώς θα πρέπει να έχεις από
 κάπου ηλεκτροδότηση κτλ. Επίσης
για ένα street event είχα και εγώ μεγάλες
 προσδοκίες, αλλά τελικά η
ανταπόκριση του κόσμου ήταν μέτρια.
 Μάλλον ο κόσμος στις μεγαλουπόλεις
έχει μάθει να αγνοεί όσους προσπαθούν
 να του πλασάρουν οτιδήποτε στον
δρόμο.Επίσης, το ότι δεν είχαμε κάποιο
 demo μηχάνημα, δεν βοηθούσε την
κατάσταση :( Δεν ξέρω, ίσως να μπορεί να
 γίνει κάτι αντίστοιχο
καλύτερα..

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info

Δεν ξέρω τι ακριβώς από αυτά που προτείνω είναι εφικτά, αλλά εγώ ρίχνω τις
ιδέες για συζήτηση σε πρώτη φάση, και έχουμε χρόνο να αποφασίσουμε τι θα γίνει,
απλά πιστεύω ότι κάτι πρέπει να γίνει. ίσως θα μπορούσε να γίνει το event σε
συνεργασία με κάποιο κατάστημα στην Στουρνάρη, δηλαδή είτε αν υπάρχει κάποιος
γνωστός, ή να πάμε κάποιοι και να το συζητήσουμε μαζί τους. Αν κάτι τέτοιο δεν
γίνει, θα μπορούσαμε απλά με κάποιο/α laptop να κάνουμε μίνι παρουσιάσεις σε
όποιους ενδιαφέρονται, να τους δίνουμε ένα cd, και να τους παραπέμπουμε και
 σε κάποιες ιστοσελίδες ώστε να διαβάσουνε περισσότερα όταν πάνε σπίτι τους.
Επίσης θα μπορούσαμε να μοιράζουμε και μια σελίδα με τους λόγους για τους
οποίους πρέπει κάποιος να δοκιμάσει το ubuntu.

Αχιλλέας Τσουμήτας