2008/5/2 Dimitrios Papadopoulos <[EMAIL PROTECTED]>:

> Kαλησπέρα,

> πολύ σωστά τα λες. Ο κόσμος φοβάται τις αλλαγές. "Λειτουργεί; Ε, άμα
> λειτουργεί άστο" ακουω πολύ συχνά. Ή στα αγγλικά "if it's not broken, don't
> fix it". Για να επιτύχει μια αλλαγή πρέπει να ξεκινησει εκ βάθρων, γιατί
> αλλιώς θα είναι μόνο επιφανειακή. Και αυτό, κατα τη γνώμη μου, θα σημαινει
> να μάθουν τα παιδιά από μικρα. Γιατί να μην υπάρχει και ένα open
> φροντιστήριο, όπου αντί για ακατονόμαστα να μαθαίνουν linux;
>
> Φιλικά,
> Δημήτρης

Καλομελέτα.... Ένας συνεργάτης μου που διδάσκει σε κάποιο ΤΕΙ ήρθε
πριν ένα μήνα στο γραφείο μου και με ρώταγε πως είναι το openoffice
και τι ομοιότητες διαφορές έχει με το ms-office, γιατί έπρεπε να
διδάξει openoffice σε ένα μάθημα στο ΤΕΙ. Στο παν/μιο Μακεδονίας όλο
το χειμώνα κάνανε σεμινάρια για linux. Μια φίλη μου στην Καλαμάτα
παρακολουθούσε πρόπερσι σεμινάρια για linux... Το ecdl στα χαρτιά ήδη
αναφέρει ότι η εξέταση σε όλες τις κατηγορίες μπορεί να γίνει στα
αντίστοιχα προγράμματα ελεύθερου λογισμικού, άλλο που εδώ στην Ελλάδα
σε πολλά φροντιστήρια EDSL αν τους πεις για linux και σε ρωτάνε τί
είναι τούτο. Πιστεύω ότι σε -2 χρόνια θα δούμε μαθήματα σε linux,
firefox, openoffice μαζικά και από τα φροντιστήρια.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.