Αυτές τις ημέρες βρίσκετε σε εξέλιξη μια πολύ μεγάλη εκστρατεία με πρωτοβουλία της
ΚΕΔΚΕ www.kedke.gr  του
ΙΤΑ       www.psifiakosdimos.gr και της
Eιδικής υπηρεσίας διαχείρησης προγράμματος (ψηφιακή σύγκλιση) www.infosoc.gr www.psifiakiellda.gr με διοργάνωση σεμιναρίων ενημέρωσης των αιρετών κάθε δήμου (δηλαδή τα δημοτικά συμβούλια) σχετικά με το μέλλον των δήμων ως προς την ψηφιακή οργάνωση. από το site www.psifiakosdimos.gr μπορείτε να κατεβάσετε το υλικό που χρησιμοποιούν οι εισηγητές ή επιμορφωτές http://www.psifiakosdimos.gr/epimorfotes/yliko αλλά και το υλικό που δίνετε στους δημοτικούς συμβούλους http://www.psifiakosdimos.gr/airetoi/edumat

έτσι θα μπείτε στο πνεύμα ακριβώς των καιρών και των αναγκών των δήμων σε λογισμικό και υπηρεσίες που θα πρέπει να έχουν. εγώ όταν είδα ότι ο καθηγητης πολυτεχνείου που ήταν και εισηγητής στο δημοτικό συμβούλιο δούλευε σε openoffice πήρα θάρρος και των ρώτησα. -αν εμείς στο δήμος στήσουμε τον web server σε πλατφόρμα linux θα μας επιδοτήσει το τομεακό πρόγραμμα του υπουργείου;
η απάντηση ήταν
-μα φυσικά , ακόμα καλύτερα...

τέλος πάντων ισχύει ότι έγραψα προ ημερών, οι ΟΤΑ είναι ελεύθεροι να δουλέψουν όπως θέλουν αρκεί να παρέχουν υπηρεσίες σωστές τεχνικά.

εγώ νομίζω ότι τώρα είναι ο καιρός να ετοιμαστεί ο *ubuntu democrasy server*. και με την κατάλληλη ενημέρωση και αφού μπορέσει να καλύψει τις ανάγκες των δήμων με τις πρόσθετες εφαρμογές του θα κερδηθεί η πρώτη μάχη στην Ελλάδα. και μην ξεχνάτε ότι σύμφωνα με μελέτη της ευρωπαϊκής ένωσης σε 20 χρόνια οι δήμοι θα έχουν πολλαπλάσια δύναμη από τις κυβερνήσεις, αυτό είναι μάθημα και στο εν λόγω σεμινάριο!!!

φυσικά όλες οι απαιτήσεις για την ψηφιακή σύγκλιση των δήμων που θα βρείτε στα αρχεία που θα κατεβάσετε είναι επιδοτούμενες 100% απο την Ε.Ε και το Ελληνικό κράτος...

υγ από κάτω προς τα πάνω, τώρα όμως είναι η ευκαιρία....