Το αν θα αρχίσει να διδάσκεται είναι ζήτημα των καθηγητών και κατά πόσο
θα ψαχτουν εκείνοι! αν το ψάξουν θα το μεταδώσουν και στους μαθητευόμενους!

εγώ τόσα χρόνια και παλιότερα που δεν ασχολούμουν με το linux, από
περιέργεια διάβαζα ότι έβρισκα με ευχαρίστηση... ε τι να σας πω, όλα τα
ίδια εισαγωγικά λόγια για το linux είχαν... και όταν λέω όλα εννοώ και ο
έντυπος και ο ηλεκτρονικός τύπος....

ε πια έχω βαρεθεί!και πιστεύω πως πρέπει με κάποιον άλλο τρόπο (εκτός
από την ρουτίνα εισαγωγής στο linux) να βρουν αν θέλουν να πίσουν τους
αναγνώστες τους να ασχοληθούν!

ένας τρόπος π.χ. είναι το γνωστό "10 λόγοι για να χρησιμοποιήσεται
linux" αν και αυτό κατάντησε σχεδών μια ρουτίνα....

κατά την γνώμη μου η συνεχής παρουσίαση διανομών, open source
προγραμμάτων και τα πλεονεκτίματά τους είναι ένας τρόπος ώστε να αρχίσει
να ψάχνετε ο αναγνώστης..... με τα γνωστά γενικόλογα και μια τυχαία
αναφορά σε μια διοανομή (όπως συμβαίνει και στο εν λόγο άρθρο) αν δεν
περάσει αδιάφορο απλά θα είναι άλλο ένα άρθρο.......

έτσι και σιγά σιγά θα μπεί στο νόημα ο κόσμος και δεν θα τρομάξει!

πρέπει να καταλάβουμε όλοι οτι το linux δεν είναι windows!και πως το
σκεπτικό διαφέρει σε πολλά όπως και η χρήση σε αρκετά πράγματα!