αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι load ανεβαίνει πάρα πολύ σε ότι έχει να
κάνει με τα γραφικά.
τα process που ξεσκίζουν όλην ώρα τη cpu είναι ο firefox, ο Xorg, και ο
compiz (εφόσον εχει ενεργοποιηθεί και αυτός, διαφορετικά μόνο ο ff και ο
xorg).
Για παράδειγμα, ανοίγω το firefox και μπαίνω σε μια σελίδα. και αρχίζω να
ρολλάρω το ροδάκι του ποντικού σαν τρελλό πάνω-κάτω-πάνω-κάτω. Η cpu στο
100% (firerefox ~ 60%, Xorg: ~40%, τον compiz τον έχω βγάλει εντελώς αυτή τη
στιγμή). Η κύλιση της σελίδας γίνεται απελπιστικά αργά και σπασμωδικά και
μαζεύονται τόσα πολλά events που στο τέλος σταματάω να γυρνάω το ροδάκι αλλά
ο firefox συνεχίζει να κουνάει τη σελίδα πάνω-κάτω για κανένα λεπτό ακόμα!
Νομίζω ότι δεν χωράει αμφιβολία ότι κάπου υπάρχει "φλεγμωνή".
Κάποιος φίλος μου είπε για το αν έχει τον αυθεντικό driver της nvidia
(υπενθυμίζω ότι η κάρτα είναι nvidia 6200).
Παραθέτω τα εξής:

> [EMAIL PROTECTED]:~$ glxinfo | grep vendor
> server glx vendor string: NVIDIA Corporation
> client glx vendor string: NVIDIA Corporation
> OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation

και:

> [EMAIL PROTECTED]:~$ glxinfo | grep rendering
> direct rendering: Yes

νομίζω ότι είμαστε εντάξει από αυτά. Καμιά άλλη ιδέα??