όχι δεν το είδα γιατί είχα χρησιμοποιήσει το google.gr ...
το δοκίμασα αλλά δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα.
από ότι κατάλαβα αυτός είχε πρόβλημα με το 3D rendering.
εμένα στα 3D πάει μια χαρά! στα 2D είναι που χωλένει...
να π.χ. άλλο παράδειγμα. ανοίγω μόνο τον gedit να τρέχει μόνος του. και
πιάνω το scrollbar και το κουνάω δώθε κείθε. 30% η cpu...
πραγματικά έχω απελπιστεί...