Στις 5 Μάϊος 2008 8:59 μμ,ο χρήστης Giannis Tsakiris <
[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

> και για να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν έχει να κάνει ούτε με τον compiz ούτε με
> τον firefox, στέλνω δυο screenshots του σύστεμ μόνιτορ. Στο πρώτο το είχα
> αφήσει να μην κάνει τίποτα για κάμποση ώρα, μπορείτε να δείτε την cpu που
> στριφογυρίζει συνέχεια γύρω από το 50%. (ξαναλέω: το μόνο πράγμα που τρέχει
> στο desktop είναι το system monitor, τίποτα άλλο. ούτε firefox, ούτε
> compiz...) το δεύτερο screenshot δείχνει πως διακυμαίνεται το load καθώς έχω
> άρπαξει το παραθυρο του system monitor με τον ποντικό και το κουνάω πέρα
> [...]

Έκανα upgrade από 7.10 σε 8.04 και έχω το ίδιο πρόβλημα με το System
Monitor. Δεν ξέρω τι έχουν αλλάξει στο System Monitor αλλά αυτό τού το 2.22
τραβάει πολλά resources. Δοκίμασε και κάποιον άλλον τρόπο να παρακολουθήσεις
το cpu. Εγώ έχω το gkrellm και από εκεί παρακολουθώ ότι όταν το System
Monitor είναι off έχω λιγότερο από 5% cpu usage και όταν το ανοίγω πάει στο
50%.

Ηλίας