Φίλε Σταύρο θα κρατήσω μόνο μια φράση σου.

"Καταλαβαίνω ότι δεν είναι σωστό αλλά σε ακραίες καταστάσεις, προχωράς σε
ακραίες πράξεις."

Απλα το ίδιο είπε και ο Μπους πριν απο το ΙΡΑΚ, ΣΕΡΒΙΑ κλπ κλπ....

Εκεί ξεχωρίζεις φίλε, όταν σε πυροβολούν και εσύ δε χρειάζεσαι όπλο για να
νικήσεις.

Alexius Dionysius Diakogiannis
IT Consultant / Core Banking Eng.