On Tue, 2009-02-24 at 23:09 +0200, Stavros Temertzidis wrote:
> [...]
> να μην κατηγορηθούμε για προβληματική συμπεριφορά, να μην γίνουμε από
> θύματα, θύτες...
>
> Επίσης δεν μπορείτε να κρίνετε επιφανειακά διαβάζοντας μερικές
> δημοσιεύσεις του... Εάν δεν ζήσετε αυτή τη ψυχολογική πίεση που
> ασκούσε από το καλοκαίρι, να νοιώθεις ότι μονίμως κάποιος παρακολουθεί
> το παραμικρό που κάνεις και μόλις βρει κάποιο ψεγάδι αμέσως να σου
> επιτεθεί, να σε κατηγορεί για οτιδήποτε απίθανο, να σου συμπεριφέρεται
> λες και είσαι ο μεγαλύτερος μισητός εχθρός του, εάν δεν τα νοιώσατε
> όλα αυτά όπως εγώ και οι συντονιστές τότε δεν μπορείτε να εκφέρετε
Το ένιωσα, το επιβεβαιώνω.

> Ο panas ήταν για το forum ένα "παράσιτο" το οποίο προσπαθούσε να
> σπείρει διχόνοια μεταξύ της ομάδας του forum. Δεν ήταν λίγες οι φορές
> που μαλώναμε και κοντραριζόμασταν και υπήρχε πάντα ο φόβος
> αποχωρήσεων. Έφτασα σε σημείο να γράψω δημοσίευση αποχώρησης από τη
> θέση του διαχειριστή εξαιτίας των αντιπαραθέσεων αυτών. Αποφάσισα όμως
> να μην αποχωρήσω γιατί αντιλήφθηκα ότι θα έπαιρνα άθελά μου και άλλους
> μαζί μου, με αποτέλεσμα να κινδυνεύσει η ομάδα του forum και εν γένει
> όλη η λειτουργία του forum.
.... σκεφτείτε που πήγε να μας φτάσει, πάλι καλά που ο admin σκέφτηκε
ψύχραιμα και έβαλε την κοινότητα πάνω από τον εαυτό του.

> Γιατί όπως καταλαβαίνετε, δεν είμαστε το ubuntuforums.org να έχουμε
> λαό... Τα δραστήρια άτομα στο forum είναι μετρημένα και οι
> περισσότεροι από αυτούς (αν όχι όλοι) είναι στη ομάδα του forum. Εάν
> αποχωρήσουν 3-4 άτομα από την ομάδα, καταλαβαίνετε αμέσως τι πρόβλημα
> δημιουργείται, γιατί δεν υπάρχουν αντάξιοι αντικαταστάτες. Εάν
> αποχωρήσει ο linuxman (4770 δημοσιεύσεις), ο ftso (2794 δημοσιεύσεις)
> ποιος θα αναλάβει; Εσύ Κώστα; Εσύ Νίκο;
.... έτσι είναι, ελπίζω να τα 4-5 άτομα να γίνουν πρότυπο σε νέους
χρήστες, ... αλλιώς θα τους κλωνοποιήσουμε :)

> Αντιλαμβανόμενος τον κίνδυνο που διέτεχε το forum, να τιναχτεί στον
> αέρα (αυτό που ήθελε φυσικά ο panas) αποφάσισα να πάρω δραστικά μέτρα.
> Να διαγράψω τον panas ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ (για τους παραπάνω
> λόγους που ανέφερα). Καταλαβαίνω ότι δεν είναι σωστό αλλά σε ακραίες
> καταστάσεις, προχωράς σε ακραίες πράξεις.
>
> Εάν κάποιος σε σημαδεύει με όπλο για να σε σκοτώσει, να σε εξοντώσει,
> τότε θα χρησιμοποιήσεις και εσύ όπλο για να προλάβεις να τον
> εξοντώσεις εσύ, για να προστατεύσεις την ύπαρχή σου... Δεν θα τον
> αφήσεις να σε πυροβολεί και εσύ να του ζητάς διάλογο...
Πράγματι ήταν ζωτικό θέμα για την κοινότητα και παρακαλώ να σκεφτείτε
ψύχραιμα όλα όσα έγραψε ο Σταύρος, να μπείτε(!) στην θέση του. Από το
άτομο προέχει η κοινότητα και αυτό ήταν στην κρίση μας.
Την επόμενη φορά, που ελπίζω να μην(!) υπάρξει, θα προσπαθήσουμε να το
χειριστούμε πιο "επαγγελματικά" αν αυτό είναι που σας πείραξε, ουδείς
τέλειος, αλλά και εγώ έχω προσωπική ευθύνη που δεν άντεξα να διαβάσω
λέξη προς λέξη τα γραφόμενα του panas για να στοιχειοθετήσω όσα πολύ
καλά έγραψε ο Σταύρος. Πάντως ήδη ξοδέψαμε πολύ ενέργεια, πολύ σκέψη,
και την καλή μας διάθεση. Παίρνω και εγώ την ευθύνη για το θέμα. Ας το
λήξουμε. Ας επιστρέψουμε σε πιο δημιουργική δουλειά.