Στις 25-02-2009, ημέρα Τετ, και ώρα 14:41 +0200, ο/η Alexius Dionysius
Diakogiannis έγραψε:
> [...]
>         φόρουμ και το περιοδικό που έχει κατέβει χιλιάδες φορές και τα
>         βίντεο και οδηγοί γενικός που τα έχουν δει πολλοί και τα
>         διαβάζουν έστω και να μην έχουν κάνει την εγγραφή.
>
>         Και όλοι θα το ξέρουν πόσο δύσκολο είναι να έχεις 2000+ άτομα
>         και να λύνεις τα προβλήματα που υπάρχουν , ελάτε να βάλετε και
>         εσείς ένα χεράκι στο έργο που γίνεται στο φόρουμ , προσθέστε
>         κάποιον οδηγό που έχετε , ελάτε να δώσετε μερικές απαντήσεις
>         για απλά προβλήματα που υπάρχουν με νέους χρήστες , δεν
>         χρειάζεται να έχετε πολλές γνώσεις απλά ρίξε μία ματιά σε
>         προβλήματα εάν ξέρετε απάντηση δώστε την λύση .

Φίλε Σεργκέι,

έχεις δίκιο, δεν ξέρω ακριβώς πως είναι να διαχειρίζεσαι όλα αυτά τα
άτομα,  μπορώ να φανταστώ όμως το ψυχολογικό φορτίο. Άλλα νομίζω πως δεν
κατάλαβες. Δεν χρειάζεται να ξέρω και δεν με ενδιαφέρει ακριβώς τι έχει
πει ο οποιοσδήποτε, οπουδήποτε. Επαναλαμβάνω, ο καθένας κρατάει αυτά που
τον ενδιαφέρουν.
Το πρόβλημα μου υπάρχει με τη διαγραφή αυτή καθεαυτή, σαν ενέργεια που
χαρακτηρίζει την πρακτική μας ως κοινότητα, φιλοσοφικά και πολιτικά. Με
την διαγραφή, αφαιρείς από κάποιον το δικαίωμα να μπορεί να εκφραστεί
και να τοποθετηθεί στην κοινότητα -πλασματικά βέβαια, αφού μπορεί να
ξαναγραφτεί με νέο account και name.

Επίσης θεωρώ υπερβολικό ότι ένα μεμονωμένο άτομο μπορεί να δηλητηριάσει
το κλίμα που χτίζουν 2000 άτομα. Στην τελική, αν υπήρχε ο Καιάδας τέλος
πάντων, ο καθένας θα μπορούσε να διαβάσει και να σχηματίσει μόνος του
την άποψη του. Και έτσι παραμένεις και "ανοιχτή κοινότητα".

Φιλικά,

Αλέξανδρος