Καλημέρα!

Παρακολουθώντας τη συζήτηση, και θεωρώντας την ελληνική κοινότητα ubuntu
που δραστηριοποιείται μέσα από τη λίστα και το φόρουμ ιδιαίτερα
αξιόλογη, θα ήθελα να παραθέσω και εγώ την άποψη μου, με την ελπίδα η
ubuntu-gr να συνεχίσει ως τέτοια.

Με βρίσκουν σύμφωνο οι απόψεις των Kοnsatntinos Togias και Alexius
Dionysius Diakogiannis που τέθηκαν μέσα από τα προηγούμενα mail τους.
Διαφωνώ κάθετα με την, αυταρχικού τύπου διαγραφή οποιουδήποτε από την
κοινότητα. Μια τέτοια ενέργεια σε καθιστά "λέσχη" κλειστού τύπου και όχι
ανοιχτή κοινότητα ελεύθερης έκφρασης και τοποθέτησης -- σε σχέση πάντα
με τον σκοπό ύπαρξης της, στη παρούσα to ubuntu.

Τις σημαντικές πληροφορίες που χρειάζεται η κοινότητα (δηλαδή ο καθένας
μας) για το ubuntu, τις φιλτράρει και τις αξιολογεί αναλόγως. Ο καθένας
μας μπορεί να αξιολογήσει από μόνος του, ποια πληροφορία αποτελεί
"θόρυβο" για τον ίδιο και έτσι να κρατήσει τις απολύτως απαραίτητες
πληροφορίες.

Αν παρόλα αυτά υπερισχύσει η άποψη πως θα ήταν καλύτερα να αφαιρούνται
τέτοια μηνύματα, τότε υποστηρίζω τη λύση που πρότειναν ο togias και
rizitis, με τοπική αφαίρεση (όχι διαγραφή) συγκεκριμένων μηνυμάτων από
τη ροή ενός ποστ και η μεταφορά τους στον Καιάδα. Και σε αυτή την
περίπτωση, πιστεύω πως στο συγκεκριμένο σημείο που βρισκόταν το αρχικό
μήνυμα, θα πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένη αναφορά που να αναφέρει, για
παράδειγμα, :"...εδώ υπήρχε μήνυμα, το οποίο μετακινήθηκε από την
συντονιστική ομάδα του φόρουμ, στην ενότητα "Καιάδας", γιατί θεωρήθηκε
ότι αποσυντόνιζε την επικοινωνία του ποστ. Με κάθε επιφύλαξη, η
συντονιστική ομάδα.".  Ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων.

Αναγνωρίζω την αξία και την ανιδιοτελή προσφορά όλων σε αυτή την
κοινότητα (ο καθένας στο βαθμό που μπορεί) και προσβλέπω στην ώριμη και
δημιουργική συναλλαγή μας.

Με εκτίμηση,

Αλέξανδρος

Στις 25-02-2009, ημέρα Τετ, και ώρα 00:06 +0200, ο/η Konstantinos Togias
έγραψε: