Στις 17/12/2011 01:24, ο/η Simos Xenitellis έγραψε:

> Σε προηγούμενο γράμμα στη λίστα ανέφερα μια σειρά από πακέτα που είναι
> σημαντικό να μεταφραστούν.
> Θα ήθελα να ολοκληρώσουμε τη μετάφραση του Οδηγού χρήσης του Ubuntu·
> απομένουν 370 μηνύματα,
> ώστε να δούμε τα επόμενα βήματα.
>
> Επιγραμματικά πάντως, αυτό που θα κάνουμε είναι
> 1. θα κάνουμε δοκιμαστικές εγκαταστάσεις του Ubuntu 12.04 Alpha με το
> ελληνικό περιβάλλον, και ό,τι πρόβλημα εντοπίσουμε (αμετάφραστα, λάθος
> μεταφράσεις, μεγάλες μεταφράσεις) θα το αναφέρουμε και θα το διορθώνουμε.
> [...]

Καλησπέρα σε όλους!

Είναι η πρώτη φορά που γράφω στη λίστα αν και την παρακολουθώ στενά.
Θέλω απλά να
ευχαριστήσω όλους και ιδιαίτερα το Σίμο για τις συμβουλές και
κατευθύνσεις σχετικά με την
ορθότερη απόδοση/μετάφραση τόσο των docs όσο και του gui.
Έχω ήδη στημένη τη VM οπότε στον κατάλληλο καιρό θα μπορώ να συνεισφέρω
και στο beta
testing των μεταφράσεών μας.
Καλή δουλειά σε όλους μας εύχομαι ελπίζοντας να τελειώσουμε την
τεκμηρίωση αυτό το
σαββατοκύριακο!

Χρήστος