Στις 12/04/2012 01:25 μμ, ο/η Savvas Radevic έγραψε:
2012/4/12 George Christofis<geoch...@gmail.com>

σημαίνει οτι η αλλαγή που έκανα στο πακέτο [1] ήταν περιττή ;

[1]
https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/apt/+pots/apt-all/el/167/+translate

Η αλλαγή που έκανες δεν είναι περιττή, δουλεύει και με ελληνικό "ν" και με
αγγλικό "y".
Είναι *σωστή* η χρήση του [Y/n], επειδή:
1. Το input πρέπει να είναι με αγγλικούς χαρακτήρες (αφού η εντολή δίνεται
με αγγλικούς χαρακτήρες)
2. Με το [Ν/ο] δίνει την *λάθος* εντύπωση:
     (α) πως ο χρήστης πρέπει να το γυρίσει σε ελληνικό layout για να
απαντήσει
     (β) πως ο χρήστης πρέπει να απαντήσει με το αγγλικό "n", αφού το
κεφαλαίο "N" μοιάζει με το αντίστοιχο ελληνικό ("ν", "Ν").
  *Το αγγλικό "n" σε αυτή την περίπτωση απαντάει αρνητικά* (και νομίζω γι'
αυτό δημιούργησε προβλήματα στον Sergey και στον Christos, μιας και
εγκαταλείπει την εγκατάσταση -- προφανώς δεν το γύρισαν στα ελληνικά και
έδωσαν το αγγλικό "n" αντί το ελληνικό "ν").

  Προτείνω να γίνει η αλλαγή ως [Y/n] για να μην έχουμε αυτά τα προβλήματα.
Εγώ θα έλεγα να μην γίνει αλλαγή σε [Y/n] άλλα το input να είναι [y] η και [n] δηλαδή ναι η όχι . Εγώ το βρήκα γρήγορα και όταν έγραψα ναι προχώρησε , άλλα επαναλαμβάνω απλός χρήστης εάν και όταν θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει τερματικό θα το ξέρει ;
Και απάντηση εδώ μάλλον όχι .
Άλλα το βασικό δεν είναι αυτό το πρόβλημα άλλα εάν όπως είπα για χ,ψ,μ λόγους δεν μπορεί να γράψει ελληνικά , η και εάν θα πρέπει να εκτελεστεί διαδικασία χωρίς γραφικό. Στην καθαρή console που θα πάρεις με Ctrl+Alt+F1 κτλ. , εκεί πως θα το καταλάβει , και εκεί νομίζω όσοι το πρόσεξαν δεν μπορείς να καταλάβεις σχεδόν τίποτα .

Θα ήθελα να το κοιτάξει και ο simosx που έχει περισσότερη εμπειρία με
μεταφράσεις αν όντως συμφωνεί με την αλλαγή αυτή.