> Μιας και το ανέφερες όμως, *αν μπορεί κάποιος ας αλλάξει το [Ν/ο] σε
> [Y/n]*:
>
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/apt/+pots/apt-all/el/167/+translate
>
> https://translations.launchpad.net/ubuntu/precise/+source/apt/+pots/apt-all/el/+translate?batch=10&show=all&search=Do+you+want+to+continue

Έκανα την αλλαγή.

Όταν εντοπίζουμε οποιοδήποτε μεταφραστικό σφάλμα, καλό είναι να το λέμε
αμέσως ώστε να διορθώνεται όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να μην κουβαλάμε
το σφάλμα αυτό και στις επόμενες εκδόσεις.
Μπορούμε να το αναφέρουμε εδώ στη λίστα, είτε στο σχετικό θέμα στο φόρουμ
[1] το οποίο είναι πάντα πάνω πάνω στην ενότητα «Μεταφράσεις λογισμικού».

[1] http://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=36&t=8979

Στις 12 Απριλίου 2012 11:56 π.μ., ο χρήστης Christos Spyroglou <
cspyrog...@gmail.com> έγραψε: